Omoirû haguã umi temimbo’e indígena-pe

Arnold García.

Consejo Nacional de Educación Indígena (CNEI) omoherakuã propuesta oiporúvo espacio umi mbo’ehao indígena oîva comunidad mombyry ha oîva aislada, omoirûvo temimbo’e.

audima

Orekóvo pytyvõ mokõi jey carga horaria ndohasáiva mokõi aravo ha péicha en forma escalonada por ciclo /o grado, oreko mbovy temimbo’e, omomba’évo protocolo sanitario. Péicha ko propuesta oho comunidad indígena mombyry ha oîva aisladas centro urbano, señal de internet ÿme ha ndaipóri mbo’ehára peteîetente oîva comunidad-pe ha oho cuaentena-pe.

Boquerón dos tercioumi 200 escuela indígena. He’i MEC ohechava’erãha ko’ã mbo’ehao mbombyry oîva ndaha'éiva indígena Chaco-pe, ko’ápe umi mbo’ehára ikatu omba’apo WhatsApp rupive umi teimbo’e peteî aty’ípe, ndorekóigui señal. Oime obligado omba’apóvo cuadernillo rupive, oretiráva mokõi escuela-gui ha oî ome’êva mitãnguérape hogaitépe. Ko’ápe umi temimbo’e oikotevê omoirû ha upéicha túva ndikatúi okumpli porã hendivekéra.

Arnold García, Red de Internados del Chaco, ombyaty 33 centro residencial 2.600 temimbo’e Presidente Hayes, Boquerón ha Alto Paraguay, he’i arapokõindy ohasávape Chaco gotyo 90% mbo’ehao oime mombyry ha ndorekói acceso a internet ha omba’apo cuadernillo rupive.

Lea en Español

Lo
más leído
del día