Oñemboguataháicha, metrobús oje'e inviable, técnicamente, económicamente, socialmente ha ambientalmente. Ore kuatiahaipyre he'iva heta jey oñepyrûva ko'ã obra. Ojuhúva po'a ramo crónica péva ojeharu omoherakuãvo. Omyesakã: ombotyryry opáicha ko'ã perjuicio económico omohendáva uumi frentista ha ohóva amo 1.200 tekove operdéva puesto de trabajo, ha'eháicha vía krusi osêva tapichakuéra ojeporeka umi tenda oîhape obra ha, máva oiméne oikuaa mbovýpa ipahápe ohupyty, ko'ã káso línea metro ikatúta oguahë tramo 3 pahápe, altura oñepyrûhápe avenida Pettirossi. Upe guive, vía ndikatumo'ãi oñeguahë de conformidad proyecto geométrico oìva ko'ágã, péva simplemente nome'êi calle ipekue microcentro osyryrytahápe vía, taha'e ha'éva pe oiporavóva upévarã. Ko'ã altura ndoikéi avave akãme ohejávo tembiapo noñemohu'ãiva, operhudikáva tuichaiterei ko'ã negocio hetáva ha tapicha avei omba'apóva. Oipykúivo jey ko tembiapo, ojehechava'erã umi opción ou okonveníva, ko'ã estricta consideración técnica, ha péicha omotenondéva honestidad, ojehechaháicha oparupiete ofaltahague ko'ã tiempo ohóvape.
Pág. 12