Roiméma oñepyrûvo periodo lectivo ha, heta ary ohasavaícha, oñembohovái deplorable realidad katuetéva. Jepénte ojeguereko Gobierno ome'êva soluciones umi apañuãi sistema educativo, ko'ágã ohechaukáva pobrísimos resultados que las evaluaciones internacionales ombombova ñande rováre. Porandu oñeplanteáva ha'e ñande sistema educativo ivaietéva. Ikatu oñeenumera umi causa, ga'eháicha “problema” ha'éva 43% mitãmimi oguahëva primer grado oñe'êva guaraní, ha orekóva paupérrima infraestructura educativa, escaso equipamiento, desnutrición del alumnado,mbovy aravo oñembo'éva ha mbo'ehára itajasúvagui,ambue mba'e mbytépe. Ko'ã resultado ome'ê evaluaciones internacionales ikatúva omoañete apañuãi ñepyrû ineptitud del personal educativo. Ha'éva, ojeruréva omohenda porãséva deficiencia mencionada, umi temimbo'e nomombytái iñakãme ha mbo'ehára itavýva ha incompetente oimeháicha ko'ágã. Mbo'epy generación oúva noîrîva'erã, per secula seculoruoime igorante pópe Pág. 14
ABC REMIANDU
Oñepyrûvo clase deplorable condición katuetéva
Este artículo tiene 6 años de antigüedad