Pyhare 20:15 jave local Jhonny B. Good mba'épe oñemoherakuã alianza oïva Cisneros Interactive ndive, péva peteî división de publicidad digital firma Cisneros, ha Facebook América Latina-pe guarã. Péicha red social orekóta “Reseller oficial” (revendedor o representante) mercado Paraguay, Venezuela, Ecuador ha Bolivia-pe.Equipo digital Facebook oike tetãme ha orekóta irundyha integrante, péicha omoherakuã Víctor Kong, presidente de Cisneros Interactive, “reseller” Facebook ko'ã mercado de América-pe.
Ojoajúvo ome'ëta pa'ü mayma firma paraguaya-kuérape, oike haguã jepokuaa ipya'evé ha iporãvéva Facebook ko'ã soporte, ha opción de pago local. Péicha hetáve tapicha oikevéta internet-pe oiporúvo red social tetãme, ko plataforma oipytyv0§ umi omoherakuãvape omokyre'ÿ haguã umi resultado real compañía orekovakuérape.
Cisneros Interactive ome'ë ha omokyre'ÿ inversión ha omohenda estrategia efectiva Facebook ohupytývo objetivos de negocio.
Hernán Burak, tendota umi agencia compañía, he'i “mercado paraguayo orekóta peteî soporte (de Facebook) ndorekóiva ko'ágã peve ojeguerekóva”, pues actualmente hay casi 7.9 millones de dispositivos móviles en 100 países y de acuerdo a las previsiones, en 2020 habría 11.6 millones de móviles.
Ojekuaa “peteî aravo'ípe 800.000 tapicha ojoajúva Facebook; orekóva 69.444 oñedestináva Netflix; orekóva 38.052 usuario oiporúva Netflix”, omoañete navegación ko'ã ára ha ombojoaju “mundo ha'e mobile”. He'i “ único momento odesconecta usuario umi dispositivo móvil, oke jave”.
