Ojehechakuaa o{iha peteî marca post, ohechaukáva apañuãi noñe’êséiva, pero noîrîva’erã kirirî: violencia oîva kuanguéra rehe. Omoherakuã @passionariapy Instagram, he’íva “oîrõ ñuhâme peteî tekove oinupâva, ojopýva, ojahéiva, térã oñembohorýva , eikuaauka oréve porandúpe “si seguimos vendiendo lencería”. Eporandu oréve roguerekópa kasõ violeta, ere oréve moõpa ikatu romoguahê ndéve ha pya’ete rohecháta mba’èichapa oguahê umi autoridad ikatu haguã nesasõ” desesperante “Ko ágã ndoroikuaái máva ohasa asy, ko’êrõ ikatu ojehu ñandéve”.
“¿Reikuave’ê gueteri lencería?”: marandu clave ojeruréva socorro, péva violencia doméstica
Evelyn Verón ha'e peteî emprendedora, propietaria marca Passionaria, firma heñóiva 2017 ary jave ha omba'apóva ao ha kasõ kuñáme guarã. Oñemoherakuã comunicado he'íva “¿Evende gueteri lencería?”, isa'y lila, ojoajúva lucha feminista ha símbolo kuñanguéra angajoja rehe.
Este artículo tiene 5 años de antigüedad
