Analfabetismo ojeipyso Paraguáipe, ojekuaa

Nivel analfabetismo tetãme hetave po ary, según María Inés Flecha, investigadora Observatorio Educativo Ciudadano. Omoañetévo declaraciones, ko’ã tendáre ha’e pe oïva afectada falta de acceso tekombo’èpe, kóva ogueru hendíve alto índice de pobreza.

Este artículo tiene 5 años de antigüedad
El analfabetismo, que tiende a crecer en nuestro país, tiene directo vínculo con la situación de pobreza y la marginalidad, concluye un estudio realizado por la educadora María Inés Flecha.
El analfabetismo, que tiende a crecer en nuestro país, tiene directo vínculo con la situación de pobreza y la marginalidad, concluye un estudio realizado por la educadora María Inés Flecha.Archivo, ABC Color

San Pedro, Concepción ha Canindeyú ha’e umi departamento orekóva índice kakuaa analfabetismo-pe, omoherakuã Dirección General de Estadística, Encuestas y Censos (DGEEC), péva omoañete investigadora peteî estudio omotenondéva umi temimbo’e 15 ary orekóva rehe.

María Inés Flecha he’i umi programa alfabetización adulto-kuéra ndohoséiva oñemoarandu ogueroviàgui gueteri pe okakuaapáva ndopyta mo’ãi iñakãme pe oestudiáva. Upéva rehe Unesco he’i ko’ã mba’e rehe oîha diferentes nivel de alfabetización, he’iséva, ikatu oñeme’ê káso umi tapicha ndoléiva ni ndohaíriva, ni ndoipápa kuáiva ikatu oikuaa ha iñaranndu ambue mba’épe. Ha umi mba’e oñehesa'ÿijova’erã.

Lea en Español