Oñe’êva ñembotapykue kakuaa aprendizaje social, oikóva jardín ha pre-escolar, mitânguéra orekóva joaju iñirûnguéra ha oipytyvô oaprende haguâ hábitos o actitudes positivas.
Omyesakâ ohypýi afectado ojoajúvo mbo’ehára ha temimbo’e mimi, orekóva oipytyvôvo
orekóva guardería irundy jasy jave. “Ojoajúvo oikytî pyhare ha ohecháva ko’â parte”, he’i.
Imandu’a educación inicial ndikatúi oñemomombyry ojuehegui “cuidado y educación”, ko nivel formación integral chupekuéra guarâ.
He’i servicio orekóva mbo’ehára nivel inicial ndikatúi oheja virtual ha iñepyrûrâme ome'ê pytyvô itúva ha isýpe umi tembiapo ikatu haguâ mitâmimi omba’apo haguâ hogaygua ndive. “Jepénte sy ha túva oime peteî tiempo umi propuesta educativa ikatu haguâ plataforma digital ikatuhápe osê omba’apo ha ndikatúi umi tembiapópe temimbo’e ndie ha umíva ohechava’erâ tembiapo”, omoañete. Ko’ápe oimehñame razon ndikatúiha umi temimbo’e oime heta aravo omantenéva clase virtual oimeháme nivel ha’éva upe tiempo de exposición mitâmimi pantalla renondépe heta aravo ndikatúi oime, ndouporâi chupekuéra. “Oime umi he’íva oréve ndikatúiha anitei oñeme’ê clase virtual poapy jasy”, he’i.
Omomba’e nivel inicial omopyenda temimbo’épe ko’â ára oimeháme aceleramiento funciones neurales. “Ko’â ser humano onase guive 7 ary peve, aceleramiento ojoajuhápe oime conexiones neurales abismal ombojojávo adulto-kuéra rehe. Ha’ekuera ojogua pe esponja oipytéva umi mba’e oîva ijerére”, omoañete.