Tekombo’épe hi’arandúva, imandu’a tecnología poru

Ko’ã ára ojegueroguatáva ñe’ëjováke Tekombo’e Paraguáipe omombyte umi temimbo’e jeho mbo’ehaópe covid-19 pandemia ko’ã árape, especialista tekombo’épe Karina Hugo, empresa de consultoría editorial Creta sambyhyhára, he’i, problema de infraestructura educativa Paragu{ai osyryrýva década, oguenohëva apañuãi ipypukúva, aspecto pedagógico.

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Una alumna con mascarilla llega a una escuela primaria el primer día de clases del nuevo año académico en Atenas, el 14 de septiembre de 2020, en medio de la crisis vinculada a la pandemia del covid-19.
Una alumna con mascarilla llega a una escuela primaria el primer día de clases del nuevo año académico en Atenas, el 14 de septiembre de 2020, en medio de la crisis vinculada a la pandemia del covid-19.THANASSIS STAVRAKIS

Según he’i Hugo oñomongetávo ABC Cardinal, pandemia de covid-19 oipe’a apañuãi tekombo’e ha ivaíve oguahëvo covid-19, ko’ápe tetã oreko oportunidad ombopyahúvo adopción e integración tecnología digital tekombo’épe.

Ko’ápe, omyesakã ndaipóriha educación exclusivamente “virtual” sojeguerekóva modelo “a distancia”, upéicha educación “ndikatúi oipyso canales virtuales”, rupive.

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